Sri Alam Condo Homestay

Assalamualaikum semua Kali ini saya ingin berkongsi pengalaman di Sri Alam Condo Homestay di Shah Alam. Harga homestay ini amat berpatutan pada RM250 per night disebabkan servis dan kemudahan yang sangat memuaskan.

Feature :
1) Mempunyai 2 bilik iaitu 1 master bedroom dengan 1 tandas di dalamnya dan 1 lagi bilik di bahagian lain. 1 lagi tandas terdapat di bahagian tengah.
2) Kesemua bilik mempunyai aircond dan ruang tamu juga turut dilengkapi dengan aircond.
3) Unifi dengan channel IPTV dengan speed 30MBPS (masa try speedtest dapat sekitar 28MBPS so memang superb)
4) Akses parking yang mudah, owner akan memaklumkan terlebih dahulu kepada pengawal keselamatan dan ini sangat memudahkan. Kebiasaanya 2 parking lot akan disediakan iaitu 1 di bahagian bawah menggunakan parking owner dan 1 lagi menggunakan overnight pass. Keselamatan kenderaan terjamin.
5) Pemandangan indah bandar sekitar Shah Alam terutama stadium. Gambar semasa sunset dan sunrisse juga sangat cantik.
6) Persekitaran dalam rumah yang tenang, ringkas dan moden. Paling penting terdapat ciri terbaru iaitu kerusi buaian berbentuk bulat. Memang tenang bila duduk atas kerusi tu.
7) Kelengkapan dalam rumah yang lengkap membuatkan terasa macam di rumah sendiri dan lebih mewah. Mesin basuh, microwave, rise cooker juga disediakan.
8) Swimming pool yang boleh digunakan pada bila - bila masa pagi petang dan malam. Terdapat 2 swimming pool iaitu kanak - kanak dan dewasa. Saiz kedua - dua swimming pool sangat besar dan airnya sangat bersih dan jernih. Kalau ada anak - anak memang hampir sepanjang masa la mereka nak berenang.
9) Homestay ini telah menerima rating 8.7/10 dari website terkenal Booking.com. Rating sebegini tinggi memang bersesuaian dengan semua yang disediakan oleh homestay ini. Sila cuba sekarang!!!

Untuk booking boleh hubungi : Marina Binti Markon (012-6213420)
Link homestay ini di website Booking.com : Sila klik Sri Alam Condo Homestay
Location :

psst : owner guna sebahagian gambar ni untuk promotion.. hehe rasa bangga plak :p























Best Regards,
Alfa Foto

Comments